bra daaag <3

japp har heft en bra dag i dag! föresten Heeej.. MAmma håller på att slå in julklappar skit asså jag hinner inte kolla jag har så fullt upp att kolla på datorskärman D= för tänk om de är nått till mig =O då måte man ju glutta lite ;) Nee jag skojja bara man får ju SEe på julafton GAAA orkar inte vänta snart!!
Jeeees mammma var innne i staden(xD) i dag så hon for till bibblan å lånande Conan jippi har redan läst ut en bok som hon lånande i dag VARFÖR ska dom vara så korta?! ja,ja nu är de ju så inget att ändra på har i allafall en kvar! Ååå föresten så ska jag,sabina och tilde ************* på fredag  *****  klassen xD ska bli skit skojj jag GAPSKRATTAR bara ett tänka på det!! hahaaa har så mycket skratt i magen idag.Om ni undrar varför jag skriver **** om ****** de är för att om någon i min lilla klass skulle tjuvkolla lite på min blogg hihiiii för vi viil hålla de hemligt för klassen så dom får taaa och vänta till på fredag!
Ses senare!
//Annnna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0